vrijdag 9 maart 2012

Richting South Bank

Terwijl we in de richting van Strand liepen,
kwamen we van alles tegen, zoals deze sleutel.
Ik vraag me dan af wat het verhaal achter zoiets is. Of waarom iemand een gebouw maakt wat
eruitziet alsof het ieder moment verder in kan storten.
The Young Dancer
kun je zien tegenover het Royal Opera House.

Verderop zit het Lyceum Theater, waar ik anderhalfjaar geleden
The Lion King zag. Toen we richting het theater liepen vroeg Paul
waarom ik eigenlijk The Lion King niet had geboekt. Ik zei, dat hij gezegd had
dat we deze keer maar 1 musical zouden gaan zien en dat ik
daarom (heel egoïstisch) The Wizard of Oz geboekt had, omdat ik
die nog niet heb gezien.
Vraagt hij of het leuk zou zijn om vanavond ook naar het theater te gaan....
Duh... natuurlijk is het leuk om naar het theater te gaan,
dit is Londen weet je nog wel!!!
Enfin hij zei dat hij ging kijken of er nog kaartjes waren en liep het theater binnen.
Ik had er een hard hoofd in, maar het geluk was helemaal met Paul
en hij kwam naar buiten met kaartjes.
Ik hoef natuurlijk niet te zeggen dat ik dit weer een GEWELDIGE
verrassing vond.
We liepen weer verder. We hadden The Eye
al zo vaak uit de verte gezien, vandaag wilden we
er eens langslopen en we staken Waterloo Bridge
over naar South Bank.

Geen opmerkingen: