dinsdag 13 maart 2012

The Big Egg Hunt

Toen we in Londen waren, zagen we hier en daar
in de stad een groot ei staan. In totaal zagen we er 9.
We hadden al zo'n vermoeden dat het net zoiets was
als de elephant parade van 2010 en toen we thuis
de website opzochten, kwamen we erachter dat er 209
eieren 'verstopt' zijn door London.
Donderdagavond zat ik op de bank, 5 opgenomen
afleveringen van "Pillars of the Earth" achterelkaar te
kijken om zo mijn geblesseerde voet (dat is een ander verhaal)
rust te geven.
Komt Paul tijdens een aflevering, zegt hij dat hij een aanbieding
voor de Eurostar gezien had en of we twee dagen eieren zouden
gaan zoeken...
Dus ik zeg natuuurlijk (het is Londen!) en eigenlijk dacht ik
er geen seconde aan dat hij het serieus meende.
Kom ik na alle afleveringen gezien te hebben de
pc-kamer in, liggen er treintickets en een hotelreservering
op mijn tafel voor 20 en 21 maart ...whahahaha
Alleen kwam er toen wat zijn werk betreft een hele
belangrijke meeting tussendoor, maar toen heeft hij
het een weekje verzet en daarom zijn we dus nu
in Londen! Eieren aan het zoeken. :-)

Geen opmerkingen: