vrijdag 3 februari 2012

Letterbox

Paul stond al op me te wachten voor het Louvre, want zijn lunch was
eerder afgelopen dan gedacht. Hij had geprobeerd om me te bellen, maar
mijn net nieuwe telefoonkaartje deed het niet (heerlijk toch die
moderne techniek...)
Voordat we naar het hotel gingen wilden we eerst een
nieuwe poging doen om de letterbox vlakbij het Louvre te vinden.
De vorige keer hadden we die ook al gezocht, maar niet gevonden.
Die clues had ik al een tijdje uitgeprint liggen, maar tussen
het moment van uitprinten en echt gaan zoeken is de box
verplaatst, tja en als je dan met de oude clues op de oude plaats
aan het zoeken bent vind je natuurlijk niet.
Nu zochten we met nieuwe clues op de goede plaats en
vonden de box.
En wie vonden we ook in het logboekje...
Leuk, zo naast elkaar gestempeld.
Met de sleurkoffertjes gingen we naar de metro en
toen naar ons Hotel.
Het was hetzelfde hotel als de vorige keer, want dat was
ons heel goed bevallen.

Deze reuze meringues zijn we een aantal keren
in Parijs tegengekomen en ik vind ze stukken
leuker dan die vreselijke overgewaardeerde,
peperdure, eenhaps macarons.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Oeps....volgens mij heb je een foutje gemaakt ;-)
Maar wel geweldig leuk dat we naast elkaar in het boekje staan!
Oooh, heerlijk die meringues!!!

Jolande zei

Ja ik had het ook gezien, cijfers en ik...je moet me eens een telefoonnummer op laten schrijven whahaha.
Maar goed, we hebben hem in 2011 ook gezocht, dus ik hou het gewoon op een combi van die 2 zoektochten :-)

trompke zei

Grappig dat jullie zo naastelkaar in het logboekje staan. :-)