woensdag 25 januari 2012

Een hele speciale Challenge

Toen ik gisteravond mijn bed in wilde stappen vond ik op
mijn kussen een envelop
Oh, spannend, een challenge.
Ik heb net afgelopen weekend ontdekt dat ik
dat toch wel erg leuk vind



De voorkant had ik natuurlijk al gezien, toen
ik de kaart uit de envelop haalde.
En er is natuurlijk maar 1 City een
beetje 'in de buurt' die voor een City-trip
in aanmerking komt.
Ik had het de dus de eerste keer goed en
toen kreeg ik de reisdocumenten voor
de stad waar ik zo gek op ben:
LONDEN

Het grappige is dus dat Paul deze challenge de avond daarvoor al op mijn kussen gelegd had, maar dat ik toen besloten had om nog een paar uurtjes door te werken.
En gisteravond keek ik uit pure nieuwsgierigheid even op de site van Geocaching naar wat voor challenges er in Londen waren... toeval bestaat niet.
Ik had deze verrassing echt niet verwacht, maar ik ben er zo blij mee, wat een heerlijk vooruitzicht.

Lieve Paul, dank je wel voor deze superverrassing. Ik heb er zo'n zin in, samen met jou een paar dagen naar LONDEN, geweldig!!!

3 opmerkingen:

Margriet zei

Geweldig, wat een superlieve verrassing!!!

klara zei

oh wauw, jij bent met superman getrouwd!, geeft hij ook cursussen?

Chris zei

Wat heerlijk, weer naar Londen, wat een bofferd ben jij!