zondag 9 oktober 2011

Stockholm 7

Het Stadshuset is een van de populairste
toeristische bezienswaardigheden en dat merk je.
Het was opstellen in rijen van om binnen te kunnen komen
waarna er maar 2 kassa's waren.
De mensen die naar hun toer moesten,
moesten dwars door de rijen voor de kassa's heen.Ik ben al niet zo'n fan van 'volg de vlag'
maar als je dan probeert om iets te volgen en je
hoort vlak naast je nog 5 andere talen, dan
hoeft het helemaal niet meer voor mij.
Een systeem met koptelefoontjes zou hier wonderen doen.
De Gouden zaal,
een groot mozaiekwerk, heel knap gemaakt.
De blauwe hall
In deze hall, waar ik niet echt veel te zien vond,
hebben we heel lang gestaan, omdat de gidsen
erg veel te vertellen hadden.
Plaatsen waar er dan wel weer dingen te zien zijn
of dingen die mij interesseren, daar mag je dan niet kijken
omdat je vlug meemoet naar de volgende kamer.
Toeren zijn aan mij absoluut niet besteed
Dit bord stond bij de uitgang, elke toer had een
aparte kleur sticker en hier kon je je sticker
opplakken na afloop.
Ik vond het wel een vrolijk kunstwerk geworden

Geen opmerkingen: