zaterdag 11 juni 2011

Tuinen


Letterbox nummer 3 lag in de buurt van het Louvre.
Ik had wel zin om even met mijn voeten in de fontein te gaan
zitten, maar dat mocht helaas niet.Telkens als ik de glazen piramide voor het Louvre zie,
vraag ik me af wat voor geestverruimende middelen de ontwerper,
maar vooral degene die het goedgekeurd hebben, gebruikt hebben.
Voor zoiets moet je toch zo stoned als een garnaal geweest zijn...
We liepen verder naar de Arc de Triomphe
du Carrousel en begonnen daar de speurtocht
naar de 3e letterbox.
Nadat we een poosje in de Jardin des Tuileries
gezeten hebben, liepen we verder.
Deze metro 'overkapping' vond ik wel
erg mooi
De Jardin du Palais Royal was ook erg mooi,
we vonden er de 4e letterbox.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Ik vind de glazen pyramide op zich niet lelijk....hij past alleen absoluut niet op die plek!!! Ze zouden hem in La Défence moeten neerzetten. Die metro-overkapping is inderdaad mooi!

Jolande zei

De piramide op zich is heel knap gemaakt en ik vind hem ook absoluut niet lelijk, maar daar staat het ding echt als een vlag op een modderschuit, ik vind de combinatie afgrijselijk.

Jollie zei

De combinatie is echt te stoned ja ha ha ha!!
Ik heb alle foto's even bekeken op je nieuwe blog hier Jolande, heel erg mooi! Wat een leuke dagen hebben jullie gehad in Parijs :)
Die letterboxen liggen hier helaas niet bij mij in de buurt (ik had het effe opgezocht) maar het idee is wel erg leuk vind ik...

Liefs Jollie