donderdag 16 juni 2011

Père Lachaise 4


Zie je meestal engelen op een graf, hier waren uilen,
ik vond het wel apart.
Terwijl ik een foto maakte van het graf met de uilen bleek aan de
andere kant het graf van Allan Kardec, een Franse pedagoog, te zijn.
Ik had nog nooit van de man gehoord, maar aan de vele bloemen die er lagen
kon je zien dat het een bekend persoon was.

Het graf van Gilbert Becaud,
de rest van de ochtend liep ik Nathalie te zingen :-)

Er stonden mensen dit graf te fotograferen.
Wij kwamen vanaf de achterkant en vroegen ons af
van wie het graf zou zijn, want het stond niet aangegeven op de kaart.
Nieuwsgierig als we zijn gingen we kijken en het bleek van Karel Appel
te zijn.

Ik vond de verftubes die erop gelegd waren wel een mooi gebaar.
(Foto door Blogger geroteerd)

Geen opmerkingen: