vrijdag 27 mei 2011

Blotevoetenpad 4

Dit vond ik een leuk stukje pad, zand en gras,
maar je kon ook over de lagere palen heenlopen
het kwam uit op een soort beekje.
Het beekje kwam van een heuvel af,
wij moesten dus omhoog klimmen door het water
en over de stenen.Toen bovenaan gekomen waren, zat het pad erop
en konden we onze voeten schoon gaan boenen
met afwasborstels :-)

Toen was het wel tijd geworden voor koffie.
Ik heb er toch maar een kopje onder gezet hahaha
Op het terras, in het zonnetje en met onze blote
voeten in het gras hebben we genoten
van een kop koffie met wat lekkers,
dat hadden we wel verdiend.


En ook al hebben we zeker 3 dagen behoorlijke spierpijn gehad,
we vonden het toch een hele leuke ervaring.

1 opmerking:

Marmod zei

Als je nog geen eelt op je voetjes had dan nu wel denk ik. Pittige route, niet alles lijkt me fijn ;-) maar jullie hebben wel lol gehad denk ik ...